VW 1K1 423 051 CL Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1 423 051 CN Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VW 5C1423051H Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.270, 1 270
- Специфікація: Generation II, GEN. II
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VAG 1K1423055C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055H Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VW 5C1423051F Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.270, 1 270
- Специфікація: Generation II, GEN. II
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1423055G Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1423055GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VAG 1K1423055F Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055FX Рульова рейка з EUR
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.2600
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 5N2423055 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
VAG 5N2423055A Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 16.2900
VAG 1K1423051CM Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423051BS Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 1K1423051BB Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 1K1423051BQ Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423055X Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 14.7900
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423051CJ Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008