Рульова рейка VW GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI
Сортувати за
VW 1K1 423 051 CL Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1 423 051 CN Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VW 5C1423051H Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.270, 1 270
- Специфікація: Generation II, GEN. II
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
CEVAM 173380 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Варіанти обладнання: Generation 1
- Версія: Generation 1
VAG 1K1423051AE Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423051AG Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055AX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 14.8200
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423055C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055H Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VW 5C1423051F Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.270, 1 270
- Специфікація: Generation II, GEN. II
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
DEPA A1070 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: SMI
- Змінна частина
VW 1K1423051 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1423055G Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1423055GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VW 1K1909144E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VW 1K1909144G Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
DEPA A1083 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 1.275, 1 275
- Змінна частина
VAG 1K1423055F Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005