Рульова рейка NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6
Сортувати за
NISSAN 48001-JD90B Рульова рейка з EUR
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Розмір нарізі: M14x1.5
- Хід [мм]: 154
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 102
- Висота вхідного штока [мм]: 140
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SPIDAN 52575 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.105, 1 105
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
KAMOKA 9120034 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Розмір нарізі: M14x1.5
- Хід [мм]: 154
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 102
- Висота вхідного штока [мм]: 140
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SNRA SOR6600500 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Довжина [мм]: 1.150, 1 150
OSSCA 54604 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
![70K1000-JPN JPN Рульовий механізм 70K1000-JPN JPN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
JPN 70K1000-JPN Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Привод натяжних роликів: Електричних
- Режим роботи шпинделя: Електричних
DEPA M1112 Диск
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Обмеження виробника: NSK
- Довжина [мм]: 1.110, 1 110
- Довжина нарізі [мм]: 53
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 1.5, M22 X150
- Змінна частина
Stark SKSG-0530125 Рульовий механізм
- Колір: сірий
- Режим роботи: Електричних
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 102
TRISCAN 8510 14306 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з кульковим шарніром, без кулькового шарніра
TRISCAN 8510 14311 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з кульковим шарніром, без кулькового шарніра
SHAFTEC ERC035 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.105, 1 105
- Положення/градус: 10
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M14
- для виробника механізму рульового керування: NSK
- Висота вхідного штока [мм]: 153
- Кількість обертів керма: 3.2
DRI 714520929R Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.102, 1 102
- Найбільша довжина [мм]: 1 102
- для виробника механізму рульового керування: NSK
- для виробника рульового механізму: NSK
- Висота вхідного штока [мм]: 152
- Вага нетто [кг]: 5.9
DIPASPORT EPI040AN Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Довжина1/Довжина2 [мм]: stroke= 155
- Розмір нарізі: M14x1.5
- Хід [мм]: 154
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 105, 1 102
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 317
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 140
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Кількість обертів керма: 3.5
URW 35-61021 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
DIPASPORT EPI040N Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Довжина1/Довжина2 [мм]: stroke= 155
- Розмір нарізі: M14x1.5
- Хід [мм]: 154
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 105, 1 102
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 317
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 140
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Кількість обертів керма: 3.5
WAT NS51M Диск
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- для організаційного номеру починаючи з: WAT01704
- Найбільша довжина [мм]: 1.111, 1 111
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
NTY SPK-NS-007 Рульова рейка з EUR
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Заводський номер: SPK-NS-007
- Вага брутто [кг]: 6.845
- Вага нетто [г]: 5.845, 5 845
DIPASPORT EPI040R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Довжина1/Довжина2 [мм]: stroke= 155
- Розмір нарізі: M14x1.5
- Хід [мм]: 154
- Найбільша довжина [мм]: 1.102, 1 105, 1 102
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 317
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 140
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Кількість обертів керма: 3.5
EAI SOR6600500 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, електро-гідравлічний
- Довжина [мм]: 1.150, 1 150