Рульова рейка DACIA Logan
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
138
-
Найбільша довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
100
-
Висота вхідного штока [мм]:
62
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
14.2
-
Кількість обертів керма:
3.2
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Найбільша довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Вага [г]:
5.000, 5 000
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.015, 1.010, 1 015, 1 010
-
Довжина нарізі [мм]:
65
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5, M12 X 100
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням
-
Механізм рульового керування:
електрогідравлічний насос, що монтується не на рульовій рейці
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.405, 1 405
-
Розмір нарізі 1:
M14X1.5
-
Розмір нарізі 2:
M10X1.25
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.8
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням
-
Механізм рульового керування:
електрогідравлічний насос, що монтується не на рульовій рейці
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.405, 1 405
-
Розмір нарізі 1:
M14X1.5
-
Розмір нарізі 2:
M10X1.25
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.8