Рульова рейка DACIA Lodgy
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням
-
Механізм рульового керування:
електрогідравлічний насос, що монтується не на рульовій рейці
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.405, 1 405
-
Розмір нарізі 1:
M14X1.5
-
Розмір нарізі 2:
M10X1.25
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.8
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням
-
Механізм рульового керування:
електрогідравлічний насос, що монтується не на рульовій рейці
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.405, 1 405
-
Розмір нарізі 1:
M14X1.5
-
Розмір нарізі 2:
M10X1.25
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.8
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням
-
Механізм рульового керування:
електрогідравлічний насос, що монтується не на рульовій рейці
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.405, 1 405
-
Розмір нарізі 1:
M14X1.5
-
Розмір нарізі 2:
M10X1.25
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.8
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Найбільша довжина [мм]:
1.005, 1 005
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Найбільша довжина [мм]:
1.005, 1 005
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування