Рульова рейка VW Phaeton
DEPA A1045 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Змінна частина
DEPA A1046 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Змінна частина
VW 8D1422072 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 8D1 422 072 Q Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 8H1 422 065 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів без активного кермового керування, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 8H1 422 065 B Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів без активного кермового керування, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 4B1 422 065 T Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
CITROËN 1611713680 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кабелю
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
- Вага [кг]: 12.7000
- Обмеження виробника: JTEKT
- Новий компонент
- з програмуванням
VW 3D1422065R Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
VW 3D1422065RX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
SPIDAN 52407 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Без датчика
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
REMY DSR2141L Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага [кг]: 6.25
- Як на зображенні
GENERAL RICAMBI WW9026 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина 1 [мм]: 1.080, 1 080
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
ERA Benelux SR22173 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
GENERAL RICAMBI WW9027 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина 1 [мм]: 1.080, 1 080
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
SERCORE 131143 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.077, 1 077
- Специфікація: rosca en racores
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 33
- Діаметр вхідного штока [мм]: 19
BOSCH K S00 002 468 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
CEVAM 112173 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: ZF
LIZARTE 01.96.3300 Рульовий механізм
- Колір: сірий
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Обмеження виробника: ZF
TRISCAN 8510 29465 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic