BOSCH K S00 001 034 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
BOSCH K S00 001 033 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
SERCORE 13900 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Розмір нарізі: M14x1.5 / M16x1.5
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Довжина осьового шарніра [мм]: 340
- Висота вхідного штока [мм]: 67.7
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.6
- Кількість зубців вхідного штока: 22
VW 1J1422062HX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422062LX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422070X Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422062E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422105 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 1J1422063C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422061SX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422062EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422327 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
VW 1J1422062DX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422062D Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422105DE Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Розмір нарізі: M14x1.5 / M16x1.5
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Довжина осьового шарніра [мм]: 340
- Висота вхідного штока [мм]: 67.7
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.6
- Кількість зубців вхідного штока: 22
VW 1J1422055S Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422061S Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.260, 1 260
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422063B Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422060JX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.260, 1 260
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1J1422060K Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент