+380 97 86 64 586
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Години роботи
пн-пт з 9-00 до 18-00
субота – з 9-00 до 13-00
неділя вихідний
Українська Українська
Ваш гараж
1999 - 2005 LEXUS IS I (_E1_)
200 (GXE10) 1988 cm3, 155 к.с., ( 114Квт )
Додати авто

Оберіть свій автомобіль

Це допоможе прискорити вибір необхідних вам запчастин
SMART
Fortwo
FORTWO Coupe (450)
0.7 (450.330)

Рульова рейка SMART FORTWO Coupe (450) 0.7 (450.330)

Сортувати за
Q0012533V001000000 SMART Рульовий механізм

SMART Q0012533V001000000 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний, механічний
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без кермового механізму з електрич.підсилювачем

FACAR 436000N Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Новий компонент

DEPA AE2900 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Електричних
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Змінна частина

DEPA M2900 Рульовий механізм

  • Режим роботи: механічний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Змінна частина

ERA Benelux SR2983 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний, механічний
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без кермового механізму з електрич.підсилювачем
26077402 SMART Рульова рейка

SMART 26077402 Рульова рейка

  • Режим роботи: механічний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту

SPIDAN 52320 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний, механічний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
  • Змінна частина
  • Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування

GENERAL RICAMBI ME4004 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Довжина 1 [мм]: 1.075, 1 075
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14

TRISCAN 8510 23300 Рульова рейка без гідропідсилювача керма

  • Режим роботи: ручний
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з пильником, з аксіальним зчленуванням

TMI SG02825R Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
  • Додатковий виріб / додаткова інформація: з AGR-радіатором
  • Вага нетто [кг]: 7
SGM0016 BLOCKSTEM Рульовий механізм

BLOCKSTEM SGM0016 Рульовий механізм

  • Режим роботи: механічний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту

ELSTOCK 14-0699R Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
  • Додатковий виріб / додаткова інформація: з AGR-радіатором
  • Вага нетто [кг]: 7

LIZARTE 02.81.1000 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Гарантія: Гарантія 2 роки
131088D SERCORE Рульовий механізм

SERCORE 131088D Рульовий механізм

  • Режим роботи: Електронні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • для виробника механізму рульового керування: KOYO

LA.R.A. 430001 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний, механічний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
  • Довжина1/Довжина2 [мм]: stroke= 130
  • Найбільша довжина [мм]: 1.075, 1 075
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 166
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
  • Висота вхідного штока [мм]: 82
  • Діаметр вхідного штока [мм]: 16.8
  • Кількість обертів керма: 4

WAT CD000SM Рульовий механізм

  • Режим роботи: Електронні
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • для організаційного номеру починаючи з: WAT01151
ERRM1076 SHAFTEC Рульовий механізм

SHAFTEC ERRM1076 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Електронні
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • Найбільша довжина [мм]: 1.075, 1 075
  • Положення/градус: 6
  • Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M12 x 1.5
  • для виробника механізму рульового керування: SMART
  • Висота вхідного штока [мм]: 50
  • Кількість обертів керма: 3.9
EPI181R DIPASPORT Рульовий механізм

DIPASPORT EPI181R Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні, ручний
  • Найбільша довжина [мм]: 1.026, 1 026
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 386
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 163
  • Висота вхідного штока [мм]: 96
  • Діаметр вхідного штока [мм]: 14
  • Кількість зубців вхідного штока: 17
  • Вага нетто [кг]: 4

SERCORE 14318 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • Найбільша довжина [мм]: 1.078, 1 078
  • Розмір нарізі осьового шарніра: 14
  • Висота вхідного штока [мм]: 82.3
  • Діаметр вхідного штока [мм]: 16

TMI SG02824 Рульовий механізм

  • Режим роботи: ручний
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб / додаткова інформація: з AGR-радіатором
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Довжина [мм]: 1.076, 1 076
  • Найбільша довжина [мм]: 1 076
  • для виробника механізму рульового керування: Delphi
  • для виробника рульового механізму: Delphi
  • Кількість обертів керма: 4
  • Вага нетто [кг]: 4.3
🚚 Ви доставляєте запчастини на замовлення?
У нас Ви знайдете широкий асортимент оригінальних запчастин та аналогів для іномарок з різних категорій. Менеджери інтернет магазину допоможуть підказати та підібрати потрібну запчастину, саме для Вашого авто
🎯 Конкурентні переваги компанії
Для зручності клієнтів ми заздалегідь надішлемо Вам фото деталей. У своїй роботі ми завжди шукаємо найбільш зручні та вигідні для клієнта рішення, а не «ідеальні». У своїй роботі ми використовуємо оригінальні каталоги та пропонуємо реквізити, перевірені за номером кузова, намагаємося використовувати накопичений досвід роботи з клієнтом.