+380 97 86 64 586
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Години роботи
пн-пт з 9-00 до 18-00
субота – з 9-00 до 13-00
неділя вихідний
Українська Українська

Оберіть свій автомобіль

Це допоможе прискорити вибір необхідних вам запчастин
SKODA
Octavia
OCTAVIA I Combi (1U5)
2.0 4x4

Рульова рейка SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) 2.0 4x4

Сортувати за

BOSCH K S00 001 034 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
  • Код двигуна: AZJ,AZH,AEG<ML8>,APK<MU0/T6Y>,AQY<ML1/T6Y>

BOSCH K S00 001 033 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
  • Код двигуна: AZJ,AZH,AEG<ML8>,APK<MU0/T6Y>,AQY<ML1/T6Y>

SERCORE 13900 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
  • Розмір нарізі: M14x1.5 / M16x1.5
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • для виробника механізму рульового керування: ZF
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 340
  • Висота вхідного штока [мм]: 67.7
  • Діаметр вхідного штока [мм]: 17.6
  • Кількість зубців вхідного штока: 22

VIKA 44220667001 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з пильником
1J1422075D SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422075D Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422075L SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422075L Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422063M SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422063M Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422062DU SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422062DU Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422075C SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422075C Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422075CX SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422075CX Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422061AK SKODA Рульовий механізм

SKODA 1J1422061AK Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з аксіальним зчленуванням
  • Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Обмеження виробника: ZF
  • Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M14x1.5
  • Дотримуватися технічних характеристик
1J1422055AK VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422055AK Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • для виробника механізму рульового керування: ZF
1J1422063C VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422063C Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422063N VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

VAG 1J1422063N Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422075CX VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422075CX Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422061AK VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

VAG 1J1422061AK Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422062E VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422062E Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422060K VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422060K Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422075DX VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

VAG 1J1422075DX Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами
1J1422062AX VAG Рульовий механізм

VAG 1J1422062AX Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • для виробника механізму рульового керування: ZF
🚚 Ви доставляєте запчастини на замовлення?
У нас Ви знайдете широкий асортимент оригінальних запчастин та аналогів для іномарок з різних категорій. Менеджери інтернет магазину допоможуть підказати та підібрати потрібну запчастину, саме для Вашого авто
🎯 Конкурентні переваги компанії
Для зручності клієнтів ми заздалегідь надішлемо Вам фото деталей. У своїй роботі ми завжди шукаємо найбільш зручні та вигідні для клієнта рішення, а не «ідеальні». У своїй роботі ми використовуємо оригінальні каталоги та пропонуємо реквізити, перевірені за номером кузова, намагаємося використовувати накопичений досвід роботи з клієнтом.