Рульова рейка SKODA Octavia
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Варіанти обладнання:
Generation 1
-
Версія:
Generation 1
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
14.8200
-
Версія:
Generation II
-
Кількість кріпильних отворів:
4
-
використання для ТЗ, випущених після:
03.2005
-
використання для ТЗ, випущених до:
11.2008
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
13.0950
-
Версія:
Generation II
-
Кількість кріпильних отворів:
4
-
використання для ТЗ, випущених після:
03.2005
-
використання для ТЗ, випущених до:
11.2008
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Розмір нарізі:
M14x1.5 / M16x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.300, 1 300
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
340
-
Висота вхідного штока [мм]:
67.7
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
22
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
1.275, 1 275
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
13.0950
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
13.2600
-
Версія:
Generation I
-
використання для ТЗ, випущених після:
05.2003
-
використання для ТЗ, випущених до:
02.2005
-
Режим роботи:
Електричних
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
Специфікація:
Sinfin 2.2 vueltas
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з пильником