Рульова рейка RENAULT Super
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Довжина [мм]:
1.092, 1 092
-
для виробника рульового механізму:
SMI
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.085, 1 085
-
для виробника рульового механізму:
SMI
-
Режим роботи:
ручний
-
Довжина [мм]:
1.090, 1 090
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Довжина [мм]:
1.095, 1 095
-
для виробника рульового механізму:
SMI
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
зубчастий вал рульового управління
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.085, 1 085
-
Довжина нарізі [мм]:
20
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
закріплено болтами / шурупами
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
ZF, SMI
-
Довжина [мм]:
1.095, 1.090, 1 090, 1 095
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M18 x 1.5, M16 x 1.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, зубчастий вал рульового управління
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Технологія з’єднання:
verzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.088, 1 088
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
34
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.4
-
Кількість зубців вхідного штока:
40
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Технологія з’єднання:
verzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.088, 1 088
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
34
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.4
-
Кількість зубців вхідного штока:
40
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
закріплено болтами / шурупами
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
ZF, SMI
-
Довжина [мм]:
1.095, 1.080, 1 080, 1 095
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M18 x 1.5, M16 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.7400
-
Вага нетто [кг]:
7
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.095, 1 095
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
199
-
Висота вхідного штока [мм]:
42
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Режим роботи:
ручний
-
Довжина [мм]:
1.092, 1 092
-
для виробника рульового механізму:
SMI
-
Режим роботи:
ручний
-
Довжина [мм]:
1.090, 1 090