Рульова рейка RENAULT Sandero-stepway
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
8.4550
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
8.3850
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.020, 1 020
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
84
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.020, 1 020
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
84
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
8.4550
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.020, 1 020
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
84
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кермовими манжетами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
8.3850
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.020, 1 020
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
310
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
84
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без клапанів
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
Хід [мм]:
61
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
11
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
5.0050
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
5.0050
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з електро-гідравлічним кермовим керуванням, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
138
-
Найбільша довжина [мм]:
1.010, 1 010
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
100
-
Висота вхідного штока [мм]:
62
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
14.2
-
Кількість обертів керма:
3.2
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.0700
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент