Рульова рейка RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
7.9650
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
7.5000
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
7.9650
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
44
-
Зовнішня нарізь 1 [мм]:
M14x1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
221
-
Висота вхідного штока [мм]:
43
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
7.5500
-
Хід [мм]:
130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI, JTEKT
-
Найбільша довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
0.2400
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.110, 1 110
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
42
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Хід [мм]:
130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.8530
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.107, 1 107
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
276
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
190
-
Висота вхідного штока [мм]:
54
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Вага [кг]:
4.8500
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI KOYO
-
Найбільша довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
276
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
180
-
Висота вхідного штока [мм]:
54.6
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик