Рульова рейка RENAULT 21 Estate Van (S48_)
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Довжина нарізі [мм]:
80
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5, M12 X 100
-
Кількість зубців вхідного штока:
6
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Довжина [мм]:
1.193, 1 193
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.192, 1 192
-
Довжина зовні [мм]:
220
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
66
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 X 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
350
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
220
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
13.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина зовні [мм]:
210
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
64
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 X 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
349
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
210
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Кількість зубців вхідного штока:
5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Найбільша довжина [мм]:
1.194, 1 194
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
350
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
220
-
Висота вхідного штока [мм]:
63
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
8
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.195, 1 195
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
345
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
210
-
Висота вхідного штока [мм]:
44
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.195, 1 195
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
345
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
210
-
Висота вхідного штока [мм]:
44
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT02019
-
Найбільша довжина [мм]:
1.192, 1 192
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.192, 1 192
-
Довжина зовні [мм]:
220
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
66
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 X 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
350
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
220
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
13.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Найбільша довжина [мм]:
1.175, 1 175
-
Довжина зовні [мм]:
210
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
64
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 X 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
349
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
210
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Кількість зубців вхідного штока:
5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
ZF, SMI
-
Довжина [мм]:
1.195, 1 195
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M18 x 1.5, M16 x 1.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, зубчастий вал рульового управління
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Технологія з’єднання:
verzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.197, 1 197
-
Висота вхідного штока [мм]:
40
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Кількість зубців вхідного штока:
40
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
закріплено болтами / шурупами
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Довжина [мм]:
1.210, 1.290, 1 210, 1 290
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5, M16 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, зубчастий вал рульового управління
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
4.95
-
Найбільша довжина [мм]:
1.192, 1 192
-
Довжина зовні [мм]:
220
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
66
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 x 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
350
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
зубчастий вал рульового управління
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування