Рульова рейка PEUGEOT 5008 I Van (0U_)
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
140
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125, 1 115
-
Розмір нарізі 1:
M10x1.25
-
Розмір нарізі 2:
M12x1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
260
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
170
-
Висота вхідного штока [мм]:
72
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Хід [мм]:
135
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
260
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
73
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
140
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125, 1 115
-
Розмір нарізі 1:
M10x1.25
-
Розмір нарізі 2:
M12x1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
260
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
170
-
Висота вхідного штока [мм]:
72
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Хід [мм]:
135
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
260
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
73
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.2330
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
8.6400
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.2640
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Вага [кг]:
7.2300
-
Розмір диска [дюйм]:
18
-
для розміру диска [дюйм]:
18
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.3000
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.3220
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Вага [кг]:
7.3000
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.3000
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.2580
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.2400
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.3530
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
6.2310
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Вага [кг]:
7.1370
-
Розмір диска [дюйм]:
18
-
для розміру диска [дюйм]:
18
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
6.2200
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент