Рульова рейка PEUGEOT 306
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.5200
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
673
-
Висота вхідного штока [мм]:
78
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
16.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
525
-
Висота вхідного штока [мм]:
80
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
16.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Вага [кг]:
6.6600
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.170, 1 170
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
45
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 x 1.5
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
15
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
закріплено болтами / шурупами
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без робочого циліндра, кермовий механізм з підсилювачем
-
Вага [кг]:
6.2500
-
Ø болтів [мм]:
12
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.170, 1 170
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
45
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M14 x 1.5
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
15
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
10
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
10