Рульова рейка LAND ROVER RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4
Сортувати за
BOSCH K S00 003 696 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 139 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
ELSTOCK 17-1931R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без динамічного керування
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.428, 1 428
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 60
- Кількість обертів керма: 3
- Вага нетто [кг]: 14.5
TMI SG03829R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без динамічного керування
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.428, 1 428
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 60
- Кількість обертів керма: 3
- Вага нетто [кг]: 14.5
DRI 717521931R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без динамічного керування
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.428, 1 428
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 60
- Кількість обертів керма: 3
- Вага нетто [кг]: 14.5
BOSCH K S00 003 129 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
BOSCH K S00 003 665 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 138 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
BOSCH K S00 003 695 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 697 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 127 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
BOSCH K S00 003 652 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з активним кермовим керуванням
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 128 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
SERCORE 131204 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
BOSCH K S00 003 700 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 140 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
BOSCH K S00 003 701 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва до: 12.2017
BOSCH K S00 003 141 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
SHAFTEC ERR2061 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
SHAFTEC ERR2062 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту