Рульова рейка CITROËN DS3 (SA_)
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника рульового механізму:
JTEKT
-
Висота вхідного штока [мм]:
46
-
Кількість обертів керма:
3
-
Вага нетто [кг]:
10
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника рульового механізму:
JTEKT
-
Висота вхідного штока [мм]:
46
-
Кількість обертів керма:
3
-
Вага нетто [кг]:
10
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника рульового механізму:
JTEKT
-
Висота вхідного штока [мм]:
46
-
Кількість обертів керма:
3
-
Вага нетто [кг]:
10
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника рульового механізму:
JTEKT
-
Висота вхідного штока [мм]:
46
-
Кількість обертів керма:
3
-
Вага нетто [кг]:
10
-
Тип коробки передач:
для автоматичних коробок передач 6-ступінчастих
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
-
Вага [кг]:
0.6620
-
Тип коробки передач:
AT6III
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8900
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8900
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8600
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8600
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8290
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів без ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
10.8290
-
Технологія з’єднання:
1 Socket Cable
-
Найбільша довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
Специфікація:
1 Buchsenkabel, 1 Socket Cable
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8400
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів без ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
10.9310
-
Технологія з’єднання:
1 Socket Cable
-
Найбільша довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
Специфікація:
1 Buchsenkabel, 1 Socket Cable
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів без ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
10.9000
-
Технологія з’єднання:
1 Socket Cable
-
Найбільша довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
Специфікація:
1 Buchsenkabel, 1 Socket Cable
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без функції старт-стоп
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Динаміка гальмування/руху:
для автомобілів з ESP
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
10.8900
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.060, 1 060
-
для виробника рульового механізму:
JTEKT
-
Висота вхідного штока [мм]:
46
-
Кількість обертів керма:
3
-
Вага нетто [кг]:
10
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина