+380 97 86 64 586
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Години роботи
пн-пт з 9-00 до 18-00
субота – з 9-00 до 13-00
неділя вихідний
Українська Українська

Деталі двигуна HYUNDAI Equus

IV6880 MOTIVE Впускний клапан

MOTIVE IV6880 Впускний клапан

  • Технологія з’єднання: t
  • Найбільша довжина [мм]: 105
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 29.8
  • Діаметр штока клапана [мм]: 6
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

MOTIVE IV6163 Впускний клапан

  • Технологія з’єднання: t
  • Найбільша довжина [мм]: 105
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 29.8
  • Діаметр штока клапана [мм]: 6
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
DG2092039A00 MANDO Повний комплект ущільнень, двигун

MANDO DG2092039A00 Повний комплект ущільнень, двигун

  • Сторона монтажу: зверху
  • Матеріал: Графіт
  • Конструкція ущільнення: Графітова прокладка
DG2092039C20 MANDO Повний комплект ущільнень, двигун

MANDO DG2092039C20 Повний комплект ущільнень, двигун

  • Конструкція ущільнення: Графітова прокладка
WG1344679 WILMINK GROUP Впускний клапан

WILMINK GROUP WG1344679 Впускний клапан

  • Довжина [мм]: 105.308
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.471
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 44.5
222113C800 HYUNDAI Впускний клапан двигуна

HYUNDAI 222113C800 Впускний клапан двигуна

  • Довжина [мм]: 105.308
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.471
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 44.5
222113C810 HYUNDAI Впускний клапан двигуна

HYUNDAI 222113C810 Впускний клапан двигуна

  • Довжина [мм]: 105.308
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.471
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 44.5

ELRING 475.260 Ущільнювальне кільце вала, колінчатий вал

  • Матеріал: FPM (Флуор-Каутщук)
  • Тип нарізання: праве кручення
  • Висота [мм]: 6
  • Внутрішній діаметр [мм]: 45
  • Зовнішній діаметр [мм]: 62
  • Конструкція радіального ущільнення вала: AS
21352-3C600 HYUNDAI Сальник переднього коленвала

HYUNDAI 21352-3C600 Сальник переднього коленвала

  • Матеріал: FPM (Флуор-Каутщук)
  • Тип нарізання: праве кручення
  • Ширина [мм]: 6
  • Внутрішній діаметр [мм]: 45
  • Зовнішній діаметр [мм]: 62
  • Конструкція радіального ущільнення вала: A SL
21352-3C500 HYUNDAI Ущільнення - масляне.

HYUNDAI 21352-3C500 Ущільнення - масляне.

  • Матеріал: FPM (Флуор-Каутщук)
  • Тип нарізання: праве кручення
  • Ширина [мм]: 6
  • Внутрішній діаметр [мм]: 45
  • Зовнішній діаметр [мм]: 62
  • Конструкція радіального ущільнення вала: A SL

ELRING 902.760 Ущільнювальне кільце вала, колінчатий вал

  • Матеріал: FPM (Флуор-Каутщук)
  • Тип нарізання: лівий кручення
  • Висота [мм]: 9
  • Внутрішній діаметр [мм]: 91
  • Зовнішній діаметр [мм]: 111
  • Конструкція радіального ущільнення вала: A/BS

AJUSA 81056400 Комплект гвинтів голівки циліндра

  • Виконання голівок гвинтів / профілю гайок: зовнішній багатогранник
  • Довжина [мм]: 134
  • Розмір нарізі: M11
  • Кількість: 16
  • Крок нарізі [мм]: 1.5

IPSA MB047100 Комплект підшипників колінчатого вала

  • Матеріал: сталь, алюміній
  • Одиниця вимірювання: Встановити
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з алюмінієм між з'єднувальним шаром, Алюмінієвий сплав на сталевій основі, зі сталевою спинкою, з алюмінієм шаром сплаву
  • Ширина [мм]: 17.1
  • Кількість: 4
  • для товщини стінки [мм]: 1.996
  • для діаметра корпуса [мм]: 68.02

IPSA MB047101 Комплект підшипників колінчатого вала

  • Матеріал: сталь, алюміній
  • Одиниця вимірювання: Встановити
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з алюмінієм між з'єднувальним шаром, Алюмінієвий сплав на сталевій основі, зі сталевою спинкою, з алюмінієм шаром сплаву
  • Ширина [мм]: 17.1
  • Кількість: 4
  • для товщини стінки [мм]: 1.996
  • для діаметра корпуса [мм]: 68.02
  • Припуск [мм]: 0.25
🚚 Ви доставляєте запчастини на замовлення?
У нас Ви знайдете широкий асортимент оригінальних запчастин та аналогів для іномарок з різних категорій. Менеджери інтернет магазину допоможуть підказати та підібрати потрібну запчастину, саме для Вашого авто
🎯 Конкурентні переваги компанії
Для зручності клієнтів ми заздалегідь надішлемо Вам фото деталей. У своїй роботі ми завжди шукаємо найбільш зручні та вигідні для клієнта рішення, а не «ідеальні». У своїй роботі ми використовуємо оригінальні каталоги та пропонуємо реквізити, перевірені за номером кузова, намагаємося використовувати накопичений досвід роботи з клієнтом.