Рульова рейка SEAT
VAG 8E1422066T Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- для виробника механізму рульового керування: KOYO, ZF
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
Stark SKSG-0530032 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 560
- Висота вхідного штока [мм]: 52
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18
- Кількість зубців вхідного штока: 18
SEAT 6Q1423055L Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KOYO
- альтернативний ремонтний комплект: JKR104
- Виключення виробника: TRW
- Дотримуватися технічних характеристик
SEAT 6Q1 423 055 G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Ід. № виконання штекера: VALEO
- Дотримуватися технічних характеристик
VAG 8E1422065G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- для виробника механізму рульового керування: KOYO, ZF
VAG 5Z1423051 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зі зняттям показань для датчика кута повороту
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Обмеження виробника: KOYO
- альтернативний ремонтний комплект: JKR104
- Виключення виробника: TRW
VAG 6Q1423055BL Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага [кг]: 6.9870, 7.8770
- Напруга [В]: 12
- для виробника механізму рульового керування: TRW
VAG 6R1423055D Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Вага [кг]: 7.9710, 8.0380
- Обмеження виробника: Hella Sensor
- Найбільша довжина [мм]: 1.210, 1 210
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
VAG 6R1423055K Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Вага [кг]: 7.9660, 8.0330
VAG 6R1423055KX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Вага [кг]: 7.9660, 8.0330
SEAT 1H1 422 051C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Розмір нарізі: 8.6
- Найбільша довжина [мм]: 550
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 22
- Дотримуватися технічних характеристик
SEAT 1H1 422 055C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Розмір нарізі: 8.6
- Найбільша довжина [мм]: 550
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 22
- Дотримуватися технічних характеристик
CEVAM 173380 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Варіанти обладнання: Generation 1
- Версія: Generation 1
VAG 1K1423051AE Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005