Рульова рейка PEUGEOT 406
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з маточкою
-
Довжина [мм]:
310
-
Вага [кг]:
5.94
-
Розмір нарізі:
M16 x 1.50, M14 x 1.50
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Внутрішня нарізь [мм]:
M16 x 1.5mm FEMALE
-
Положення/градус:
3 T
-
Довжина 1 [мм]:
40
-
Довжина 2 [мм]:
61
-
Як на зображенні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Фітинг:
Хомут
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Розмір диска [дюйм]:
15
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.204, 1 204
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16 x 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
226
-
Висота вхідного штока [мм]:
50
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
20
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.203, 1 203
-
Довжина зовні [мм]:
232
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16X1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
232
-
Висота вхідного штока [мм]:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
7.2200
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.203, 1 203
-
Довжина зовні [мм]:
232
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16X1.5
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
232
-
Висота вхідного штока [мм]:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16x1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
20
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16x1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
20
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
З фільтром
-
Гарантія:
3 роки гарантії
-
Розширена/спеціальна гарантія
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Специфікація:
STEERING RAM DESIGN
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
Різьбове з'єднання
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з різьбовим з'єднанням
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
Різьбове з'єднання
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з різьбовим з'єднанням
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT01748
-
Розмір нарізі:
M14X1.5, M16x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.204, 1 204
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16 x 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
226
-
Висота вхідного штока [мм]:
50
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
20
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT01748
-
Розмір нарізі:
M14X1.5, M16x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.204, 1 204
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16 x 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
226
-
Висота вхідного штока [мм]:
50
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
20
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Довжина [мм]:
1.203, 1 203
-
Дизайн від:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.204, 1 204
-
Довжина зовні [мм]:
231
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
54
-
Внутрішня нарізь 1 [мм]:
M16 x 1.5
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
226
-
Висота вхідного штока [мм]:
50
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
20
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Довжина [мм]:
1.200, 1 200