Гарантії та повернення товару
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.д.). Цей вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні товари- гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання), може бути замінений на аналогічну деталь, або повернуто його повну вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню із-за його дефекту, і він уже встановився на автомобіль, обов'язковою умовою повернення є установка запчастини на дилерській станції технічного обслуговування автомобіля та надання рекламації.
Вам необхідно сформувати претензію, надавши наступні документи:
• довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
• копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль;
• копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
• копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
• документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
4. Продавець не несе гарантiйних зобов'язань, якщо має місце:
• нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
• пошкодження деталі внаслідок ДТП, некваліфікованого її встановле або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
• несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної оливи не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
• пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
• встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
6 . Вимоги до товару, що повертається:
• товар приймається до повернення тільки в заводській упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежить від причини повернення;
• упаковка не повинна містити будь-які надписи та/або бути пошкодженою.
Повернення товару
1 . Претензії на товар неналежної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар, який несправжній і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, виготовлення матеріалу від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або нефункціональності товару. Зовнішній вид і комплектність товару, а також комплектність усього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількість, комплектність і товарний вид не приймаються.
2 . Порядок повернення товару.
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:
• заповнити заяву на повернення товару
• додати копію товарного чеку
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:
• довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
• копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилос всиановлення товару на автомобіль;
• копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
• копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
• документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу [email protected] Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів із моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.
Адреси відправлення узгоджених повернень для клієнтів з інших міст
Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Ковель), товар повинні відправлятися на вказаний нижче склад компанії-перевізника:
Нова Пошта
с. Воля Ковельська, Відділення №1
Отримувач:
Крощук Богдан Миколайович
+380665223999
Звертаємо Вашу увагу: Всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються відправником!
Послуги "Зворотня доставка" та "Накладний платіж" необхідно змінити. Неоплачена відправником відправка не підлягає отриманню.
Обов’язково необхідно повідомити менеджеру KuzovParts номер декларації відправленої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлене дане замовлення)
Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточняючі надписи на упаковці товару!
3. Умови повернення грошових коштів
3.1 Повернення невикористаних клієнтом грошових коштів відбувається тільки після:
a) отриманого від клієнта заповненого заявки на повернення грошей
b) надання копії документа, що засвідчує особу
3.2 Повернення грошових коштів за повернений клієнтом товар здійснюється тільки після:
a) виконання всіх необхідних умови повернення товару (см. п. 2. Порядок повернення товару)
б) заповнення заявки на повернення грошей (см. п. 4.1). а))
в) надання копії документа, що засвідчує особу
При поверненні товару відповідної якості KuzovParts повертає його вартість не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заявки. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким була здійснена оплата Товару - поштовим/банківським перекладом на вказані Покупцем у заявці на повернення грошових реквізитів, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заявки на повернення грошей за вказівкою ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що засвідчує особу.
Заявку необхідно вислати на адресу: м. Ковель бул. Лесі Українки 39а або на [email protected]
4. Інші умови.
4.1. Умови повернення корпусів. До вартості таких товарів, як клапани, гальмівні супорти, стартери, генератори, насоси ГУР та рульові рейки, зазвичай додається вартість депозиту /застави/ відповідно до суми, встановленої заводом. Депозит повертається після повернення старого корпусу та підтвердження експерта, що корпус справний. Гроші повертаються не пізніше, ніж протягом 30 днів з дня повернення нам старого корпусу.
4.2. Гальмівні супорти. Корпус старого гальмівного супорта слід повернути у чистому вигляді та у покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус не повинен мати ознак зварювання, зношування або механічних пошкоджень. Усі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.3. Клапани EGR. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус не повинен мати ознак зварювання, зношування або механічних пошкоджень. Усі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.4. Генератори, стартери та кліматичні компресори. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус повинен мати ознак оксидації, зварювання, зносу чи механічних ушкоджень, тобто. всі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Кінець роторного валу стартера не повинен мати ознак перегріву (синій колір), втулки валу повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.5. Рульові рейки та насоси. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус повинен мати ознак оксидації, зварювання, зносу чи механічних ушкоджень, тобто. всі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Зубчаста рейка рульової рейки не повинна мати ознак пошкодження або ураження іржею. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання), може бути замінений на аналогічну деталь, або повернуто його повну вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню із-за його дефекту, і він уже встановився на автомобіль, обов'язковою умовою повернення є установка запчастини на дилерській станції технічного обслуговування автомобіля та надання рекламації.
Вам необхідно сформувати претензію, надавши наступні документи:
• довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
• копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль;
• копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
• копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
• документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
4. Продавець не несе гарантiйних зобов'язань, якщо має місце:
• нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
• пошкодження деталі внаслідок ДТП, некваліфікованого її встановле або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
• несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної оливи не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
• пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
• встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
6 . Вимоги до товару, що повертається:
• товар приймається до повернення тільки в заводській упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежить від причини повернення;
• упаковка не повинна містити будь-які надписи та/або бути пошкодженою.
Повернення товару
1 . Претензії на товар неналежної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар, який несправжній і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, виготовлення матеріалу від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або нефункціональності товару. Зовнішній вид і комплектність товару, а також комплектність усього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількість, комплектність і товарний вид не приймаються.
2 . Порядок повернення товару.
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:
• заповнити заяву на повернення товару
• додати копію товарного чеку
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:
• довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
• копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилос всиановлення товару на автомобіль;
• копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
• копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
• документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу [email protected] Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів із моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.
Адреси відправлення узгоджених повернень для клієнтів з інших міст
Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Ковель), товар повинні відправлятися на вказаний нижче склад компанії-перевізника:
Нова Пошта
с. Воля Ковельська, Відділення №1
Отримувач:
Крощук Богдан Миколайович
+380665223999
Звертаємо Вашу увагу: Всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються відправником!
Послуги "Зворотня доставка" та "Накладний платіж" необхідно змінити. Неоплачена відправником відправка не підлягає отриманню.
Обов’язково необхідно повідомити менеджеру KuzovParts номер декларації відправленої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлене дане замовлення)
Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточняючі надписи на упаковці товару!
3. Умови повернення грошових коштів
3.1 Повернення невикористаних клієнтом грошових коштів відбувається тільки після:
a) отриманого від клієнта заповненого заявки на повернення грошей
b) надання копії документа, що засвідчує особу
3.2 Повернення грошових коштів за повернений клієнтом товар здійснюється тільки після:
a) виконання всіх необхідних умови повернення товару (см. п. 2. Порядок повернення товару)
б) заповнення заявки на повернення грошей (см. п. 4.1). а))
в) надання копії документа, що засвідчує особу
При поверненні товару відповідної якості KuzovParts повертає його вартість не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заявки. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким була здійснена оплата Товару - поштовим/банківським перекладом на вказані Покупцем у заявці на повернення грошових реквізитів, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заявки на повернення грошей за вказівкою ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що засвідчує особу.
Заявку необхідно вислати на адресу: м. Ковель бул. Лесі Українки 39а або на [email protected]
4. Інші умови.
4.1. Умови повернення корпусів. До вартості таких товарів, як клапани, гальмівні супорти, стартери, генератори, насоси ГУР та рульові рейки, зазвичай додається вартість депозиту /застави/ відповідно до суми, встановленої заводом. Депозит повертається після повернення старого корпусу та підтвердження експерта, що корпус справний. Гроші повертаються не пізніше, ніж протягом 30 днів з дня повернення нам старого корпусу.
4.2. Гальмівні супорти. Корпус старого гальмівного супорта слід повернути у чистому вигляді та у покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус не повинен мати ознак зварювання, зношування або механічних пошкоджень. Усі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.3. Клапани EGR. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус не повинен мати ознак зварювання, зношування або механічних пошкоджень. Усі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.4. Генератори, стартери та кліматичні компресори. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус повинен мати ознак оксидації, зварювання, зносу чи механічних ушкоджень, тобто. всі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Кінець роторного валу стартера не повинен мати ознак перегріву (синій колір), втулки валу повинні бути цілими та справними. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.
4.5. Рульові рейки та насоси. Старий корпус слід повернути у чистому вигляді та в покупній упаковці. Корпус, що повертається, повинен бути придатним до відновлення і бути в повному комплекті. Корпус повинен мати ознак оксидації, зварювання, зносу чи механічних ушкоджень, тобто. всі краї та кріплення повинні бути цілими та справними. Зубчаста рейка рульової рейки не повинна мати ознак пошкодження або ураження іржею. Технічні характеристики виробу, що повертається, повинні бути еквівалентні технічним характеристикам купленого виробу.